Jag har bestämt mig.

Okej, rubriken lät lite som en reklam haha. Men icke, jag har nu bestämt mig för att klippa mitt hår kort!! Kommer klippa bort ca 1dm och så ska jag börja med snebena, jag har haft allt detta förr dock inte på samma gång. Först så vägrade jag att ha kort hår men nu bryr jag mig inte ens vill göra en förändring! Dessutom idag så gjorde jag inget alls med håret och det kändes bra, så kommer fortsätta köra på naturligt hår.
 
Det var liksom idag jag bestämde mig för att köra på kort hår, kollade lite på Google om idéer och sen sökte jag upp på "Hårfrisyrer för olika huvudformer" och hittade en bra sida och jag tror jag har avlångt huvud eller oval?? Så då stod det på avlångt huvud att man ska undvika mittbena, alltså det är kanske därför jag tycker att jag ser ut som ett "ägg" haha..så då var ju det löst. Så ska kanske klippa mig på onsdag så då får ni se resultatet!
 
Jag har haft denna frisyr för nästan ett år sedan men jag gjorde inte så mycket med den, utan då blev jag tvungen att klippa 1dm för det var så nött i topparna och i bakhåret liksom. Så då vårdade man ju som bara håret genom att " ja men det ska bli långt igen så jag orkar inte fixa så mycket med det", alltså då menar jag som att man verkligen bryr sig hur man ska ha sin korta frisyr. Lite svårt att förklara men hoppas ni fattar ändå!
 
Sen om jag skulle verkligen ångra mig, vilket jag inte tror så växer mitt hår ganska fort när man har klippt det.
 
Denna bild är från 12/3-2012!
Något liknande kommer det se ut fast med snebena, men jag tror det kommer bli riktigt bra det här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0